Digital marketing

Digital marketing is een speciale tak van sport: analytisch en resultaatgericht. Fabrique heeft ruime ervaring op het gebied van SEO, data analytics en conversie optimalisatie. Samen met onze klanten realiseren we optimale gebruikerservaringen en forse conversieverbeteringen.

Digitalmarketing en data bij Fabrique

Wanneer je website live staat, begint het eigenlijk pas. De bezoekers gaan interacteren met jouw product. Om ervoor te zorgen dat zij een optimale gebruikerservaring hebben én je resultaten boekt is het belangrijk om te meten. En bij te sturen waar nodig. Ons data-team werkt nauw samen met onze designers, developers en onze klanten. De synergie die ontstaat in deze samenwerking, zorgt voor maximale resultaten. We leveren verschillende diensten op het gebied van digitale marketing.

SEO Quickscan

Om te ontdekken wat we voor elkaar kunnen betekenen nemen we een eerste kijkje ‘onder de motorkap’. We doen een globale analyse van de inrichting van je website, inspecteren de aanwezige data tools en kijken hoe je online scoort op vindbaarheid en zichtbaarheid. Lees meer over de SEO scan.

Data analyse

We brengen het bezoekgedrag in kaart en zorgen dat dit juist gemeten wordt. In overzichtelijke dashboards laten we het verkeer en de doelen samenkomen.

Zoekmachine optimalisatie

Zichtbaarheid en vindbaarheid in de zoekmachines bepaalt in grote mate het succes van je website. Door de immense populariteit van zoekmachines zien wij SEO als een essentieel onderdeel van ieder nieuw én bestaand project.

Conversie optimalisatie

Voor blijvend succes is het essentieel om na livegang van je website te starten met conversie optimalisatie. Door regelmatig samen naar de cijfers te kijken en waar nodig te optimaliseren, zorgen we voor een maximaal resultaat.

Expert review

Om de gebruikerservaring in kaart te brengen en te optimaliseren bieden we de expert review aan. Met de expert review geven we antwoord op vragen als: Kunnen gebruikers alles vinden? en Klopt de beoogde customer journey met de realiteit? Dit doen we door onze UX en data-ervaring in te zetten en te onderbouwen met inzichten uit professionele tools.

Bekijk ons werk

Recent werk op het gebied van SEO, conversie-optimalisatie en data-analyse.

Voor optimale conversie en gebruiksgemak werken we sinds de livegang van de nieuwe website samen aan het optimaliseren van de ticketstraat. Op basis van de testresultaten verbeteren we de knoppen en geven we bijvoorbeeld extra informatie bij bepaalde stappen in de ticketflow waar dat nodig is.

In een optimale flow naar Texel

TESO

Met CRO-rondes werken we samen aan het verbeteren van de gebruikerservaring. We beheren de 12 landensites in één ecosysteem en kunnen zo de optimalisaties in alle landen toevoegen. Daarnaast optimaliseren we ook de SEO-prestaties.

'Glocal' raamwerk

Luxaflex

De gemiddelde positie in de zoekresultaten van Google is enorm gestegen. De Google search rank ging van 27,7 naar 22 en is nog steeds aan het verbeteren. Dit heeft te maken met de goede sitestructuur, zowel qua inhoud als qua technologie. Na livegang zorgde de nieuwe site na de eerste maanden al voor een omzetstijging van 10%.

Online teaser van je verblijf

Sir Hotels

Klaar voor de eerste stap?

Wil je ons datateam naar jouw website laten kijken? Neem dan contact op voor een SEO Quickscan. Of bekijk onze expertise op het gebied van SEO, data analytics en conversie optimalisatie.