SEA

Sommige zoektermen hebben zo veel concurrentie dat je er met SEO gewoon niet tussenkomt.
Met SEA (zoekmachine adverteren) sla je die stap over en ben je direct zichtbaar in Google. Wij helpen bij de strategie, het inrichten en monitoren van kwalitatieve advertenties in Google Ads.

Overleg over SEA bij computer

Google Ads inrichten

De effectiviteit van Google Ads wordt bepaald door een gedegen strategie met de juiste zoektermen en campagnestructuur. Daarbij moeten de SEA campagnes naadloos aansluiten op de zoekintentie van jouw doelgroep. Bij Fabrique helpen we van a tot z: van het doen van zoektermenonderzoek en het inrichten van Google Ads, tot het maken van landingspagina's en het monitoren en bijsturen van je advertenties.

Google Grants

Voor non-profit organisaties bestaat er Google Grants: een gratis maandelijks budget ter waarde van 10.000 dollar om te adverteren via het Google-zoeknetwerk. Door ons werk voor vele musea en culturele instellingen hebben wij veel ervaring met het opzetten en beheren van Grants.

De voordelen van Grants:

  • Je betaalt niet voor kliks op je advertenties.
  • Je kunt adverteren voor specifieke evenementen of voorstellingen.
  • Je kunt campagnes regionaal of internationaal inzetten.
  • De resultaten zijn direct zichtbaar en meetbaar.

Adverteren op Google

Om het beste uit zoekmachines te halen op korte én lange termijn adviseren wij een combinatie van SEO en SEA. Onze marketingspecialisten begrijpen het speelveld van zoekmachines en stippelen voor jouw site de juiste mix van zoekmachine marketing uit.

Vrijblijvend kennismaken?

Wil je samen met ons datateam onderzoeken wat wij voor je kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op. Of lees eerst meer over onze ervaring op het gebied van data analytics en conversie optimalisatie.