Sir Hotels
Slapen in een Sir Hotel gaat veel verder dan de kamer waar je in slaapt. Het is een one-of-a-kind ervaring. En dat is precies wat je moet voelen bij een bezoek aan de website. De site is een teaser van je toekomstige verblijf.
Online teaser van je verblijf
Ieder hotel heeft zijn eigen karakter dat zich in ons ontwerp uit in een unieke kleur en fotografie. De bezoeker vindt gemakkelijk zijn weg door de vloeiende en elegante transities. De micro interacties brengen Sir tot leven en zorgen voor het dynamische gevoel dat past bij de doelgroep. De interacties maken de Sir-ervaring tastbaar samen met de gedurfde typografie, verbluffende fotografie en eigenzinnige illustraties.
Met oog voor detail, speelsheid en “boldness”
De website is het begin van je trip en draagt bij aan een fantastische Sir ervaring. Tegelijkertijd moet het niet alles weggeven, want er valt nog van alles te ontdekken. Zowel in de hotels als in de steden zelf. Daarom werkt de site als een teaser die je verleidt om naar het hotel te komen, maar ook als een lokale vriend die je aan hand neemt en je helpt ontdekken.
Stijging Google search rank
De gemiddelde positie in de zoekresultaten van Google is enorm gestegen. De Google search rank ging van 27,7 naar 22 en is nog steeds aan het verbeteren (desktop). Dit heeft te maken met de goede sitestructuur, zowel qua inhoud als qua technologie. Voor de individuele hotels zijn de posities ook verbeterd sinds ze live zijn. Zo bevindt elk hotel zich nu in 1 / 1.1 positie voor bepaalde zoekwoorden. Na livegang zorgde de nieuwe site na de eerste maanden al voor een omzetstijging van 10%.