Portfolio E-commerce en retail

Nieuwe website voor Bilderberg

Luxe, sfeer en gastvrijheid staan voorop bij de Nederlandse hotelketen Bilderberg. Fabrique ontwikkelde een nieuwe website voor Bilderberg met de 18 hotels van de keten in de hoofdrol.

Vraag

Vertaal ons motto ‘Why settle for less’ in een even buitengewone, als goed-converterende website.

original_images/bilderberg_3_groot_22ctNiu.png

Oplossing

We maakten de belofte ‘Why settle for less’ waar door de merkbeleving tot in de details door te voeren. Het menu plaatsten we achter een button waardoor veel ruimte overblijft voor inspirerend beeld; zoals drone video's die de exclusiviteit van de locaties benadrukken. De copy vertaalt ‘Why settle for less?’ in voordeel voor de gasten: 'Een hotel wordt voor even uw landhuis'.

Zodra je gericht gaat zoeken op datum en hotel staat de gebruiksvriendelijkheid voorop. De geheel responsive website maakt gemakkelijk boeken mogelijk; door bijvoorbeeld steeds de real-time prijs per kamer te tonen en je overzichtelijk te laten kiezen uit de beschikbare kamers en extra’s.

original_images/bilderberg_4_groot_Mg8H6Yl.png

Resultaat

Inspirerend en verleidelijk, zonder dat de regels van conversie uit het oog zijn verloren.

Bilderberg.nl nodigt uit tot genieten.

original_images/bilderberg_5_groot_g0SVboZ.png

Alles wat nodig is voor impact.

Samen met onze klanten creëren we verrassend werk. Heb je een uitdagende vraag of een grensverleggend idee? Bel of mail Laura Klaassen.

Of bekijk eerst de projecten waar we trots op zijn in ons portfolio.

Bel of mail
Laura

Klaassen
Kijk verder

Draai je telefoon een kwartslag, dan ziet onze site er een stuk beter uit!