Portfolio E-commerce en retail

Portfolio Albert Heijn

780 weken actueel en verfrissend.

Het alledaagse betaalbaar, het bijzondere bereikbaar. Dat is de missie van Albert Heijn, Nederlands grootste supermarktketen. Van 1999 tot 2014, toen AH een eigen afdeling hiervoor in het leven riep, was Fabrique het vaste bureau voor ontwerp en onderhoud van de websites en webshops van Albert Heijn, inclusief ah.nl.

Vraag

Help en inspireer de bezoeker bij de dagelijkse en wekelijkse boodschappen met een website die past bij ons merk en onze positionering.

Oplossing

Ah.nl constant verrijken. Wij zorgden er samen met Albert Heijn voor dat ah.nl iedere week actueel, inspirerend, handig en makkelijk bleef. Van hamsteren tot thematisch koken; alle campagnes werden online vertaald, verrijkt en geladen. In de decembermaand pakten we op ah.nl uit met inspirerende webspecials voor Sint, kerst en Oud&Nieuw.

Fabrique hield ook de commerciële doelstellingen en de online strategie goed in de gaten. Regelmatig voegden we nieuwe functionaliteiten en domeinen aan de site toe. We verzorgden ook het concept van Albert Heijns YouTubekanaal en de Facebookpagina.

Resultaat

Honderdduizenden bezoekers per week en nationale en internationale design- en webawards. Een inspirerende website die zich in de vijftien jaar dat Fabrique verantwoordelijk was voor het ontwerp volop heeft bewezen.

Meer weten over dit project?

Heb je vragen over e-commerce en Albert Heijn? Bel of mail Astrid.

Of lees meer over onze expertise op het gebied van
E-commerce en retail
en Interactieve media.

Bel of mail
Astrid

Jacobs

Studio director Delft

06-10180685

astrid@fabrique.nl

Kijk verder

Draai je telefoon een kwartslag, dan ziet onze site er een stuk beter uit!