Portfolio Communicatie en storytelling

Portfolio Yepp

Vet cool & marktgericht.

GMG produceert al ruim 80 jaar fietszitjes in allerlei uitvoeringen. Met de introductie van Yepp sloeg GMG in 2009 een nieuwe weg in. Met innovatieve materialen en eigentijdse vormgeving verovert Yepp nu de wereld van zitjes, aanhangers, kratten en andere fietsaccessoires. Fabrique ontwikkelde de kleurrijke nieuwe website van Yepp.

Vraag

Geef de bezoekers van onze website naast uitgebreide informatie over onze producten ook het ‘Yepp-gevoel’ mee.

Oplossing

Waarom zou je de wereld saai maken als het ook leuk kan zijn? Yepp is for happy rides, zo formuleerden wij. In vorm, toon en interactie koppelen we op de website fun & functionality. We laten zien dat alle producten van Yepp slim, veilig, makkelijk, maar vooral ook leuk zijn.

De beeldtaal is vrolijk en kleurrijk. Op de collage-achtige homepage scrollen de wonderlijke beelden parallax over elkaar heen. Zo wordt iedere beweging een klein avontuurtje. De tone of voice is helder met een knipoog; van de homepage tot aan de veelgestelde vragen.

Dankzij de duidelijke flow leidt de responsive website de bezoeker moeiteloos langs producten, accessoires en de winkelzoeker. De site is uitgevoerd in zes verschillende talen die vanuit één CMS beheersbaar zijn.

Resultaat

Beresterk, superstoer, vet cool, knalroze, pimpelpaars, poepiebruin, kanariegeel, crèchebestendig, oogverblindend, wonderschoon, onweerstaanbaar, marktgericht & gek op bloemen!

Meer weten over dit project?

Bel Matthijs.

06-51031486

Of laat een berichtje achter.

Bel mij terug

Kijk verder

Draai je telefoon een kwartslag, dan ziet onze site er een stuk beter uit!