Portfolio Communicatie en storytelling

Portfolio Heijmans

Thought leadership door actualiteit.

Heijmans bouwt aan de contouren van morgen. Het bedrijf heeft zichzelf als missie gesteld om een voortrekkersrol te vervullen in het slimmer en efficiënter maken van de bouw. De Smart Highway en het 3D-geprinte grachtenhuis getuigen van het innovatieve karakter van Heijmans. Fabrique ontwikkelde voor Heijmans een nieuwe corporate website , die de ambitie van het bouwbedrijf ondersteunt.

Vraag

Profileer Heijmans als de beste en meest vernieuwende bouwer door het tonen van thought leadership en de toegepaste expertises van het bedrijf.

Oplossing

Thought leadership betekent dat je de maat zet voor je vakgebied door nieuwe dingen te vertellen. Dingen die mensen graag weer doorvertellen. Voor de corporate website van Heijmans hebben we gebroken met de klassieke portfolio-structuur van projectpagina’s, 'Hoe wij werken' en 'Contact'. In plaats daarvan ontwikkelden we formats die vertellen en doorvertellen maximaal ondersteunen.

Vanuit het concept ‘volg Heijmans, deel ambitie’ ontwikkelden we een set aan redactionele formats die door hun laagdrempeligheid en invulling goed deelbaar zijn via sociale media. Formats als ‘Vijf vragen aan…’ en ‘Hoe staat het met…’ geven een haarscherp beeld van de innovatieve samenwerkingen en de cultuur bij Heijmans.

Resultaat

Een continu publicatieplatform dat verleidt tot lezen en aanzet tot doorvertellen. Door het sterk inhoudelijke concept en de heldere vorm en interactie is Heijmans.nl uitermate onderscheidend binnen de verder vrij conservatieve bouwwereld.

Bekroond met een Dutch Interactive Award 2015 in de categorie ‘Corporate’.

Meer weten over dit project?

Bel Matthijs.

06-51031486

Of laat een berichtje achter.

Bel mij terug

Kijk verder

Draai je telefoon een kwartslag, dan ziet onze site er een stuk beter uit!