Nieuws

Drie iF Awards voor Fabrique.

4 maart 2015

Een hattrick voor Fabrique bij de uitreiking van de prestigieuze iF Awards in München. Uit de 4783 inzendingen uit 53 landen koos de jury driemaal voor Fabrique. De campagne Take the Netherlands, de website voor het Design Museum en de Allerhande Koken-app werden onderscheiden met een iF Design Award.

Take the Netherlands is het opvallende visitekaartje waarmee de Nederlandse filmindustrie zich presenteert aan buitenlandse investeerders. De stijlvolle website voor het Design Museum in Londen was een van de eerste grote internationale opdrachten van Fabrique. De Allerhande Koken-app – de iPad app waarmee echt iedereen lekker kan koken - won zelfs een van de 75 iF Gold Awards. Lysanne van der Voort en Stan Grootes reisden af naar München om de Gold Award tijdens de feestelijke uitreiking in ontvangst te nemen.

Terug in Nederland blijft ondertussen de spanning stijgen. Op 7 april zitten we klaar in Paradiso bij de uitreiking van de ADCN Lampen, waar het logo van het Nationaal Militair Museum is genomineerd voor een Lamp!

Kijk verder

Draai je telefoon een kwartslag, dan ziet onze site er een stuk beter uit!