PAN-Amsterdam kiest Fabrique.


Fabrique is een nieuwe responsive website aan het ontwikkelen voor PAN Amsterdam, de belangrijkste nationale beurs voor kunst, antiek en design. We gaan werken aan een krachtig interactief platform dat PAN Amsterdam neerzet als toegankelijke beurs voor kunstliefhebbers en verzamelaars.

14 augustus 2014

De PAN (‘Pictura Antiquairs Nationaal’) wordt sinds 1987 ieder jaar in november gehouden. Vorig jaar trok de beurs met 125 stands ruim 46.000 bezoekers naar de Amsterdamse RAI. Naast schilderijen en antiek biedt de beurs ook hedendaagse kunst, foto’s, sieraden en design. Met prijzen van 500 tot 1.000.000 euro is de beurs zowel interessant voor de instapper als de doorgewinterde verzamelaar.

Samen met PAN Amsterdam gaan we een communicatief sterk platform ontwikkelen dat de bezoekers informeert en inspireert in de aanloop naar de beurs. Daarbij wordt de PAN geprofileerd als toegankelijke beurs met een breed aanbod met kunstobjecten van hoge kwaliteit. Natuurlijk met als uiteindelijke doel het trekken van meer bezoekers naar de beurs; dit jaar van 23 tot 30 november in de RAI.