Fabrique verovert de Webwinkel Vakdagen


Onze gloednieuwe stand rook nog een beetje naar de gitzwarte verf waarmee elke nerf van het hout was geïmpregneerd. Na jarenlang congressen en evenementen afgestruind te hebben op zoek naar nieuwe ideeën en contacten stonden we vorige week voor het eerst zelf op een beurs. De Webwinkel Vakdagen in de Jaarbeurs Utrecht hadden de primeur.

28 januari 2014

Het was de volle twee dagen lang een succes. Veel geïnteresseerde webwinkeliers kwamen langs voor informatie en deelden en passant complimenten uit voor onze stand. Op onze ultra thin Full HD LED 309 x 175,5cm Samsung videowall werd het Branding versus Conversion-spel, onze eigen videowall-versie van het vertrouwde Pong, druk gespeeld. De gelukkige winnaars Hossam, Lisanne, Andrea, Koen, Alwin, Lise, Vincent, Cas en Jamal kunnen contact opnemen met info@fabrique.nl. Maar alleen als je echt dé Hossam, Lisanne, Andrea, Koen, Alwin, Lise, Vincent, Cas en Jamal bent, hè!

Verderop op de beurs viel nog meer te leren over Branding vs Conversion. Op woensdag legde Pieter Jongerius in de Omnichannel hoek van de Jaarbeurs voor een vrijwel volle zaal uit hoe bouwen aan je merk niet ten koste hoeft te gaan van de conversie. Wij zagen de aanwezige webwinkeliers in de loop van de lezing hun notitieboekjes tevoorschijn halen om driftig aantekeningen maken bij de tips & tricks van Pieter.

Het was kort, het was intensief, maar we hebben genoten van onze eerste beursgang. Grote kans dat onze nu al wat ingewerkte stand de komende weken opeens op andere plaatsten up-popt. Houd ons blog in de gaten!