De Lekkerste8: hapklaar en verslavend


Vandaag lanceert Veronica Magazine de ‘Lekkerste8’. Een verslavende dagelijkse dosis tips, links, prijsvragen en video’s. Hapklaar en snackbaar gepresenteerd en alleen voor abonnees. En iedere dag op een vast tijdstip: exact om 17:00 uur, met het tablet op schoot. Fabrique bedacht het concept en verzorgde het ontwerp en de bouw van de Lekkerste8.

10 september 2013

‘Veronica komt naar je toe deze zomer!’ ‘Keihard de lekkerste!’ Elke Nederlander heeft associaties bij Veronica. Het maakt Veronica tot een vertrouwd merk met een bewogen geschiedenis. Maar ook een merk dat steeds moet vernieuwen om jong en een tikkeltje brutaal te blijven. Veronica Magazine onderging in het voorjaar al een succesvolle verjonging. Om daarop aan te sluiten bedacht Fabrique voor Veronica Magazine de ‘Lekkerste8’, een dagelijks online cadeautje exclusief voor abonnees.

De doelgroep van Veronica Magazine is jong van geest en staat vol in het leven. Maar heeft daardoor ook een volle agenda. De Lekkerste8 brengt snel en gericht het beste, leukste, grappigste en spraakmakendste van TV, internet, uitgaan, film en lifestyle. Lekker hapklaar en snackbaar. Alles gezien door ‘de zonnebril van Veronica Magazine’; zonder moeilijke thema’s en op een leuke manier gepresenteerd. Want Veronica Magazine gaat niet alleen over entertainment, Veronica Magazine ís entertainment!

Muziek, lifestyle, films; iedere weekdag heeft een vast thema. Door iedere dag om exact 17:00u live te gaan claimt de Lekkerste8 het Cup-a-Soup-momentje. In een aantal weken proefdraaien maakte de redactie zich het medium al geheel eigen, met speciale prijsvragen en zelfgemaakte video’s met gadgetgirl Wendy-Kristy Hoogerbrugge en personal trainer Carlos Lens. Luchtig, maar altijd inspirerend.

Zonnig, brutaal en young at heart: met krachtige keuzes en een heldere propositie wist Fabrique de kern van Veronica Magazine extra lading te geven. Met hoogtepunten uit verschillende werelden past het format perfect in the age of curation. Zo ontstaat een nieuwe en verrassende manier van publiceren; niet gratis weggegeven, maar als waardevolle aanvulling op het abonnement. De Lekkerste8 is voor Veronica Magazine een keiharde reuzensprong van magazine naar geïntegreerd platform.

Veronica's Lekkerste8 from Fabrique on Vimeo.