Wat wil je veranderen?


Beleggen terugbrengen tot waar het voor bedoeld is. Dat is wat Triodos Bank wil met de campagne ‘Wat wil je veranderen?’. Want beleggen is ooit begonnen als een manier om te investeren in iets wat jij persoonlijk belangrijk vindt. Vorige week lanceerde Triodos Bank deze campagne. Reclamebureau Dawn is verantwoordelijk voor het concept en de strategie, waarna Fabrique aanhaakte voor het ontwerp en de realisatie van de campagnesite.

11 december 2012

Investeren in iets wat jij persoonlijk belangrijk vindt, waarmee je echt iets kunt veranderen in de wereld. Geld verdienen met je investeringen volgt eigenlijk daarna. Wil je dat er meer ruimte voor cultuur komt? Of vind je duurzame energie opwekking belangrijk?

Op de site en middels het filmpje, die vanaf medio deze week te zien en te horen is op TV en radio, worden mensen opgeroepen aan te geven wat zij willen veranderen. Op watwiljeveranderen.nl wordt de dialoog tussen gebruikers en Triodos Bank mogelijk gemaakt. Gebruikers stellen hier hun vragen en medewerkers van de bank vertellen hoe zij vervolgens het beste kunnen investeren in hun idealen. Jouw vragen en de antwoorden kun je uiteraard delen met vrienden.

Inmiddels is de site na 5 dagen bezocht door 10.000 bezoekers, wat gezien het thema -beleggen- een megasucces is! Er zijn al 400 vragen gesteld & beantwoord, welke door de gebruikers ook gedeeld zijn via de diverse social media kanalen.

Kijk op watwiljeveranderen.nl en geef aan wat jij wil veranderen in de wereld! Dan vertelt Triodos Bank je hoe je dat met beleggen kunt doen.