Dutch Design Week

Drie jaar lang ontwikkelden we de campagne voor de Dutch Design Week in Eindhoven. Drie edities, drie radicaal verschillende thema's. We dachten mee over de thema's en sloten erop aan met opvallende posters, curieuze apps en bijzondere trailers.

  • Onze services
  • Branding en visual identity
  • Cultuur
  • Branding and visual identity
Bezoek de website

Campagne Dutch Design Week 2017

Ontwerpers staan continu voor nieuwe uitdagingen die vragen om verandering. Verandering van richting, van perspectief en van visie op de wereld. Samen met organisator Dutch Design Foundation kozen we daarom in 2017 voor het thema ‘Stretch’. Want alleen door te stretchen ontstaat er ruimte om te innoveren en te vernieuwen.

Stretch, morph, blur

Voor deze meest recente campagne werkten we samen met 15 toonaangevende Nederlandse ontwerpers. Van bestaand werk maakten we nieuwe vormen. Het werk wordt gestrecht, gemorpht, gedeukt, geknakt, geblurd, bewerkt en weer vervormd. Dit levert onherkenbare, spannende, esthetische en soms zelfs compleet absurde beelden op die we gebruikten voor diverse middelen.

Rekoefening voor de geest

Vijf verschillende posters tonen het resultaat van de nieuwe vormen. En met de wonderlijke DDW STRETCH app komen de posters ook echt tot leven. Door je camera op een poster te richten start (zonder QR-code!) een van de vijf films op je mobiel. De teaser met muziek van Y’skid neemt je tot slot mee op een absurde en hallucinerende trip buiten de werkelijkheid. Daarmee werd Dutch Design Week 2017 een rekoefening voor de geest.